FAQ

Wat is de levertijd?

De levertijd van al onze bedrukte artikelen is 10 werkdagen tenzij anderes vermeld. Voor blanco producten is de levertijd 2 tot 3 werkdagen. Snellere leveringen zijn in overleg mogelijk. De artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd door DHL (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Voor spoedbestelling geldt een meerprijs. Ook voor levering op zaterdag wordt een toeslag berekend. Je kunt de bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen tussen 8.00 en 17.00 uur van maandag t/m vrijdag in Zeist.

Wat zijn de bedrukkingsprijzen?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 1 kleur bedrukking (tenzij anders vermeld). Als je onder het product meer kleuren selecteert zal de prijs automatisch aangepast worden. Gelden er voor dat product extra kosten dan wordt dit bij het product vermeld.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij orders onder de € 250,00 berekenen wij € 8,50 verzendkosten. Bij orders met een orderbedrag boven de € 250,00 verzenden wij gratis op één adres in Nederland. Voor orders die niet via onze webshop geplaatst worden is het franco bedrag € 450,00. (alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW)

In wat voor bestandsformaat moet ik mijn logo aanleveren?

Het liefst ontvangen wij het logo in een AI, EPS of PDF vectorenbestand. Andere bestandsformaten zoals GIF, JPEG, PNG, TIFF of PSD zijn bestanden die opgebouwd zijn uit punten. Dit zijn niet de bestanden die wij kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld zeefdruk. Voor meer informatie over het verschil tussen raster en vectoren verwijzen wij je naar deze pagina. Mocht je niet in het bezit zijn van een dergelijk logo bestand, neem dan gerust contact met ons op via studio@pelster.nl of 030-6957700.

In welke kleuren kunnen jullie drukken?

Wij kunnen in elke PMS kleur drukken. Mocht je niet weten in welke PMS kleur het logo moet worden gedrukt kunnen wij er een PMS kleur bij zoeken die er het dichtst in de buurt komt. Vooraf ontvang je dan altijd een proefdruk per mail ter goedkeuring.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Als je niet 100% tevreden bent met de aankoop, neem dan contact op met ons binnen 8 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Wanneer je klacht gegrond is zullen wij een passende oplossing of een gratis herdruk aanbieden. Let wel, we zijn niet verantwoordelijk voor onopgemerkte fouten in de digitale proef nadat deze is goed gekeurd. Zorg er daarom voor dat je de digitale proef zorgvuldig nakijkt. Let op telefoon nummers, kleuren, posities en formaat.